Suvilta haastetta!

Olen valittu, yksi miljoonasta .
Tässä tietoa työstäni, mielihaluistani ja haaveistani.


Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1.Erilaisia kestätöitä esim. lastenhoitoa Kerimäellä, keittiössä Retretissä, siivoojana Punkaharjun Valtionhotellissa.

2.Perhepäivähoitajana Saarella ja Punkaharjulla.

3.Siivojana Kerimäellä siivousringissä.

4. Vanhustenhoitoa Parikkalassa.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1. Kotikatu

2. Emmerdale

3. Salkkarit

3. Sakasaliset poliisisarjat

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1.Tukholma

2.Lahti

3.Tallinna

4.Lieksa

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

1.Suomi24

2.Perhekerho ja Tarinatupa

3.Päivitetyt ystävieni blogit

4.Ilta-Sanomat ja Iltalehti

Neljä lemppariruokaani ovat:

1.Sieniruuat

2Grilliruuat

3.Lihapullakastike ja perunat

4.Olen aika kaikkiruokainen. Äyriäisiä lukuunottamatta.

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

1.Saimaalla veneilemässä

2.Hierojalla (on huomenna)

3.Laavulla makkaran paistossa

4.Kun ois oma mökki, niin siellä.

Heitän tämän haasteen juuri sinulle, siis sinulle.
Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta !
Toivottavasti otat kopin : )
Tee siis näin. Kopioi edellinen. Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.Haasta meemiin mukaan neljä blogiystävääsi.

Tanjuskan Kammari

Marikan elämää ja askartelut

Muillamailla

Vuoret ympärillä